Uppspelt

Läste när jag vaknade imorse att Håkan Hellström kommer till stadshuset i November!!!!! Dåligt hets jag fick, 600 biljetter endast. Måste köpa en så fort som möjligt. HUA, får jag inte tag på någon biljett så blir jag sadface. Han ska spela i spegelsalen även, samma som Timo spelade i förra året, 13: onde Oktober för att vara exakt. Det var nog den roligaste kvällen jag varit med om, eller aa, kanske inte.

Bion igår var braig också, åt massa onyttigheter. Och jag antar att det kommer bli mer sådant idag, ska nämligen på ettårs kalas. Lilla Milia fyller 1 år, sötnosen. Grattis till henne!

Sitter just nu med en kopp te och två hårdbrömackor. Kände att fil med lite hallon i inte var så mättande som frukost. Men ska väl ta och duscha och så nu och se till att fräscha till mig innan man ska iväg på kalaset.

Take care.

Kommentera inlägget här :