Timrålaaaand

Jag hade en rolig kväll igår tillslut ändå. Jag gick ner till OK för att köpa mig något gott och när jag väl var där nere så tänkte jag äsch vafan jag ringer mamma och pappa. Gick in med mamma i öltältet på Timråland. Haha dåligt nervös jag var när jag gick förbi vakterna, men det var lugnt dom la inte ens märke till mig... Kanske för att det kom en fyllegubbe direkt efter som deras uppmärksamhet drogs till haha. Menmen satt i alla fall där med mamma och pappa och annat gammfolk som  dom kände i början. Pappa bjuppa på cider oså, haha! Inte klagar man. Men senare kom ju grabbarna grus och då blev det mycket roligare. Lite fult att mamma och pappa skulle hälsa på alla oså men äsch vafan haha.

Träffade även moster min, hon ville att jag och mamma skulle följa med på Winnerbäck idag, Men så som vädret ser ut nu så är inte jag så pigg på att följa med i alla fall. Men det hade varit riktigt roligt. Med tanke på att Markus Krunegård också ska spela!!!! Han hade jag velat sett ;/ menmen.

Jag visste då inte heller att gamla människor kunde vara så vilda av sig haha, dansa på borden osv.

NOOO WOMAN NOOO CRYYY!
Haha.
Kan fortfarande inte smälta att jag var in i det där jädra öltältet, 16 år.
Det är tur man har hyggliga föräldrar!
Som en"tjej" sa till mig och Emil "Drick inte så mycket ni är så unga" Jag sa att jag var 18 när hon frågade hur gamla vi var. haha
Olsén var ju lite ute och cyklade han med "Lina när fyllde du 18?" hahah! Jadu om 1½ år så.

Jamenja. trevlig kväll.
Hejdå

Kommentera inlägget här :