Tickets

YES, då var Håkan biljetten kirrad.

Pappa åkte iväg på motorcykeln och köpte två stycken, en åt mig och en åt Camilla. FY att dom kostade 345:- bara, men det är det fan värt. Litelite oroad över att det är 18 års åldersgräns.. Men har för mig att det var det på Timo med, och då så kollade dom ju inte ens hur gammal man var, släppte bara in en liksom. Men om syrran ska gå på Håkan så är det ju lugnt. Går man in med henne så ser jag ju ut som dotter till henne, hahaha nämen. Det ordnar sig nog i vilket fall, tror inte det blir några problem.

Jävulskt jobbigt att det inte är förrän 12 November! Haha
Kommer nog bli apskoj, notera "ap"

KLAGLISTA:
* Åldersgränser. Varför ska alltid vi som inte är 18 behöva lida och inte få göra någonting roligt i våra liv? Tippar på att när vi väl fyllt 18 så har typ Hiphopen tagit över Sverige och inga indie artister bokas längre..
* Sky höga priser. När Timo spelade så kostade biljetten 190:- OKEJ om Håkan är dubbelt så mycket större än Timo och efterfrågan på biljetterna är mer nu än vad det var när Timo spelade. MEN vafan Timo är ändå bättre än Håkan, tycker jag
* Planering av turné. Alltså lite trist att spelningen ska behöva vara på en onsdag?

Nu kommer jag inte på nå mer

rockfoto.nu

Kommentera inlägget här :