Sundsvall is the shit

Eller så inte.. eller jag vet inte. Var i alla fall in till stan idag.
Hämtade först ut passet, hur jag såg ut! Haha, alltid lika roligt med sånna där kort.

Ja sedan efter det så traskade jag och syster bort till den mer spännande delen. OCH jag har faktiskt varit inne i en second hand butik för första gången i mitt ynkla liv. Myrorna som dom har stan då, ja på klädfronten så är det ju inte mycket att hänga i julgran. Men dom hade faktiskt ganska bra med skor och väskor osånt. Syrran köpte en jätte fin väska, en i brunt skinn med lång rem. Synd att inte jag han spana in den innan hon hann rycka åt sig den. Menmen, jag fick ju i alla fall den där fina jackan från Åhléns som jag blev så förälskad i när jag såg den. Okej det är en jacka men jaja....

Såg massa roligt folk oså som man alltid gör, stötte på några kändisar också. Blev lite less där ett tag när syrran skulle yra omkring över hela stan för att leta en butik som vi aldrig hittade, hon fick lite små hets som vanligt, men som sagt, jag är van.

Camilla surrade nåt om att jag skulle komma till henne och fika sedan, hon hade tydligen gjort en rabarber paj eller nåt.
Får väll se vad som hittas på.
Hörshej.

Kanske slänger upp någon bild på jackan sen.

Kommentera inlägget här :