"Streetwear"

Skolan börjar redan ta kål på mig, och idag började vi med lektionerna? UH. Måste skärpa mig. Jag tippar på att Matte B kommer bli en väldigt jobbig kurs, kanske för att jag avskyr matte.. men det är inte så svårt egentligen när jag tänker efter.

Ganska många som frågat om mina naglar är lösnaglar, MEN ICKE, det är mina egna, långa är dom. Dom går typ aldrig av, och jag orkar inte klippa dom, tycker bara att det är snyggt med långa naglar så. Men ska nog ta och fila dom lite.

Hoppar från olika ämnen här nu men aa.

Camilla den snorungen går och blir sjuk första veckan i skolan. Självklart ringer hon mig varje dag efter skolan och snackar i minst tjugo minuter om allt som hon går miste om... D.v.s. ingenting iprincip, om man inte räknar med lektionerna då.

Hmm... Ja just.
Jag beställde en ny adidas wct tröja idag också. Jag gillar dom skarpt. Kikat ett bra tag nu efter en ny att köpa och så såg jag denna goding:

var bara tvungen att ha den. Plånboken börjar tunnas ut rejält. Men ääh skit samma, vad ska jag annars lägga pengarna på om inte kläder. HAHA. jävulskt ekonomisk jag är... SysterysterElinploppenHjort beställde också en adidas wct, hennes var ljusblå med vita ränder på armarna.

avrundar där.
Peace

Kommentarer :

#1: Linnea

Snygg! =)



ska ta och skaffa mig en sån jag med. Inte en lika dan då, men ja. Du fattar. ^^,

skriven
#2: Emelie

Gud vilken snygg! Vad heter sidan som du beställt den på? ;D

skriven

Kommentera inlägget här :