Love up north

Idag hade man terminens första tyska lektion. Roligtroligt
Ganska många av dom som gick i tyskan förra året läser inte tyska längre så vi är ganska få i klassen nu. MEN det gör inte mig nåogt, bara dom bästa kvar.

Vi satt nästan hela lektionen och planerade och lite sånt om en resa till Berlin som förmodligen kommer bli av. Vi pratade lite om hur vi ska tjäna in pengar oså. Jätte roligt var det i alla fall, speciellt när Sjödin sitter och säger massa knepiga saker hela tiden så hela klassen börjar asflabba. Jag har då saknat det haha

Fick även ett mail av trappenevent idag.
Det ska tydligen vara en minifestival på stadshuset 17 Oktober som heter Love up north. Bra band som : Caesars!!!, Johnossi och Niccokick kommere spela där. DÅLIGT SUGEN JAG BLEV DÅ! Frågan är ju om man har nån att gå med och om man har pengar.. uh.
Men syster är ju oftast tillgänglig att gå med, hon har ju lika bra musik smak som mig så det är ju kanon.

Vilket bra humör jag blev på nu
happyface!

Kommentera inlägget här :