Holy macaroni

Blev fest igår ändå då.
Riktigt trevligt att träffa Linnea och Emelie.

Dock hände det massa grejjs under kvällen. En kille fick åka iväg med ambulans, han fick hjärtkramp. Tydligen hade hjärtat t.o.m stannat på honom ett tag och han hade hamnat i koma! shit. Hoppas han repar sig. Inte nog med det så krockade Emelie med en gråsugga också! SHIT igen. Bra att det inte blev några större skador för hennes del, det kunde ha gått riktigt illa..

Men efter allt det där med ambulansen och det så var inte stämningen på topp längre. Så jag och Camilla drog ut och mötte Hampus. Och alla som känner han så vet ni ju att stämningen kan ju inte bli annat än apbra när man är med han ;) haha!
 Vi drog tillbaka till Robins place där allt folk var, men när vi kom dit så hade alla dragit till nåt annat ställe. Så då sket vi i det osså börja jag, Camilla och Hampus traska genom den kolsvarta natten.. Slutade hos Emil, där han och Lerkan kollade på film, trist as hell, så då fick syrran komma och hämta oss. Så det var den kvällen.

Testade vattenpipa för första gången också, gott vare!
Idag ska jag äta langos! mumssss
sen ikväll vet jag icke vad som sker.

har ju kvar den obetalda pet-flaskan med smirnoff som Emil langade till mig und Camilla igår.
HUHU

Kommentera inlägget här :