Hemmafru jr

Nja inte riktigt.
Vet inte vad som tog åt mig idag, brukar faktiskt inte städa osånt frivilligt. För att jag tycker att det är så förbannat tråkigt.
MEN idag när jag vaknade så lagade jag mig en omelett till frukost, sedan tog jag hand om diskbänken som var full med disk.
Inte nog med det så bakade jag en kaka också!
Storslaget för att vara jag.

Gick in på recept.nu och kollade på massa godsaker igår.
Så jag tog mig tiden att göra en Banankaka idag då. Har dock inte provat den än, får bli efter middagen.
Smeten var i alla fall god.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som sker.
Sjödin tjata massa om att jag och nå fler ska komma på grillkväll eller nåt liknande.
Hmm. Återstår att se.

Nu ska jag gå och in och väcka min syster tror jag, skrika lite gällt :)
Hon har jobbat natten!
Snäll syster jag är.

Kommentera inlägget här :