det snurrar i min skalleee

I brist på annat har jag nu suttit i cirka 2 ½ timme och kollat på typ hela Sveriges Universitet/Högskolor. Kollat massa utbildningar allt sånt, vette fan vad det tog åt mig.
Jag är lite psyk...

Men det som lockar mest just nu är i alla fall socionomprogrammet.. och inriktning på missbruk, ohälsa och rehabilitering skulle inte vara fel. Men vafan, har två år kvar på gymnasiet än så länge, så kommer kunna ändra mig med tiden. Sen är jag väll fortfarande lite sugen på nån slags Journalist utbildning men aa. Kollat skolor också, hittat några intressanta, t.ex. Mälardalens högskola där dom har socinomprogrammet med denna specialla inriktning. HMM Eskilstuna/Västerås.. Jadu, kanske slutar upp på mittuniversitet här hemma i Sundsvall också. Eller kanske slutar upp som ingenting, närå men, jag vet att jag ska plugga efter gymnasiet, återstår bara att se vad det blir.

NU ska jag slita mig från datorn tror jag allt.

Kommentera inlägget här :