Hjälp?

Sitter och kliar mig i hårbotten och ser allmänt dum ut. Vill verkligen ha en egen design på min blogg, så att den blir lite speciell. Men jag förstår mig inte på något av det där. Kanske kommer inriktningsvalet - media, att vara till nytta senare. Kanske lär jag mig tillslut det där, så att jag också kan få en snygg blogg. Spelar ingen roll vad det gäller, det är ju alltid utseendet som är viktigast, eller? Det är sjukt. Men gällande bloggar så tycker inte jag att det ska vara så, jag skiter fullständigt i hur någons blogg ser ut som jag läser. Läser bara deras bloggar för att dom skriver om något som är värt att läsa.. Hittade faktiskt en intressant blogg förut, en tjej var det faktiskt. För en gångs skull så var det inte en sådann där vanlig, uttjatad modeblogg utan hon hade faktiskt skrivit något så mycket bättre. Något som jag verkligen kände igen mig i. Henne ska jag hålla koll på, för hennes blogg kan det verkligen vara värt att fortsätta läsa!

Kommentera inlägget här :