du är bara ett ansikte i mängden

Jag: "Ibland känns det som om jag skulle vilja vara en kille"
Camilla: "Lina, om du var en kille skulle du vara bög då?"
Jag: "öh nej?"
Camilla : "OMG, stay away from me!"

Inte nådigt.

Jag är tröttöga, sitter och halvsover i soffan, är helt slut i huvudet. Skoldagen har varit seg som satan, Hade först historia som var lika ointressant som vanligt, haffade åt mig en dator knappade lite på den i alla fall. Hade sedan engelska också, var typ hundra år sedan sist p.g.a. tema veckorna och loven oså. Sen så från 2-4 vare dubbeltimme i samhälle! kill me. Blev hetsen, fick vg på inlämningen, och som jag slitet med den dom senaste dagarna.. disappointed girl. Men som man måste prestera nu förtiden, det är sjukt.

Spelar håkan för fulla muggar och ska nog ta och ringa Camilla vilken minut som helst. Måste höra om vi ska dra till Simon eller inte. Grabben fyller 17 idag, grattis till honom!
Fast Camilla har nog fullt upp med "all packning" hon ska ju till sollefteå över helgen till Jeppson, mys. Blir nästan lite avundsjuk. Skulle inte vara helt fel att ha någon att tycka om sådär extra mycket, men det kanske jag gör ändå..

Min helg är oklar, någon som vill hitta på något?
Just call my name and I'll be there

Kommentera inlägget här :