Chill med dill

Mamma: " gud vad kallt det är här, jag fryser"
Pappa: "Vill du ha något varmt i dig?"
Jag: "Men miffon sluta prata snusk hela tiden!!!"
Pappa: "Lina du har så perversa tankar. Jag kanske menade t.ex. en kopp kaffe?"
Mamma: "Hon tänker bara på sånt, var ju längesedan hon fick nått"

HAHA dom är helt virrivirrvarv.. men roliga också, skrattar som bara den. T.ex. vid middagen då Elin börjar prata om träning och stretching och pappa ba:" Jag och mamma brukar stretcha på kvällarna ibland, eller hur då?" Jag:" men ååh, jag vill inte veta" Pappa:"Det är väll inge fel med att stretcha?höhö" Jag:" Men ni är miffoo!!..... Det var längesedan jag stretchade" HAHAHA asflabbet där då. MIN FAMILJ ÄR BÄST

dagen i övrigt har varit helt kanon... so far.
Moppegänget - jag, Camilla, Linnea och Emelie drog till birsta efter skolan.. trevligttrevligt. Emelies ceasar sallad såg grymt god ut, så den måste jag testa någon gång. Man lär nog ska dra dit till veckan igen så. Jag och Camilla fixade en present till Ewe iaf, jag hoppas hon kommer gilla den. Återståår att se imorgon, vad sker då månntro.

Min syster har nästan världens bästa musik måste jag tillägga, lyssnar som en tok helaa tiden. Känner mig som en riktig indie phlikka haha.

Sedan kan jag inte sluta förvånas över hur omständiga vissa människor är
Hur mycket man än försöker så förstår man sig inte på dom.
Men ingen hängläpp för det! Jag är alltid glad.
I don't need a man to make it happen -
min replik det där, enligt Camilla.

INDEPENDENTWOMEN

Ne nu blir det till att höra sig för om vad som står på tapeten för ikväll!
Om det nu står något där
annars ska jag nog till och färga mitt hår..

Kommentera inlägget här :