you learn at the and that it's best to pretend

HALLÅ!!!
Idag är ingen vanlig dag för idag är det Lottas födelsedag... okej skojja. Men idag mår jag bra, belive it or not.
Om man bortser från den förbannade förkylningen som man dragit på sig, nyser stup i kvarten! Ingen hosta än iaf!
Idag började man klockan halv 12, skönt det. Så jag sov till tio. Klev upp, läste sundsvallan och dagbladet, borstade tänderna, plattade håret, sminkade mig O.S.V. Sen hade man ju tid över så då gick jag och satte mig vid datorn, den älskade apparaten! Har skaffat bilddagboken nu jag med, precis som alla andra ;) haha. Ja som sagt började halv 12 idag dårå, hade två lektioner, först engelska - vi kollade bara på film (the island) väldigt slappt. SEn hade vi naturvetenskap, den lektionen var också slapp, satt bara och snackade med sara och camilla typ. Och så satt det några nv 3:or bredvid oss. Två av dom tävlade om vem som kunde dricka upp enliters pucko snabbast! OMG, det är gott det, men hallå en liter? iaf, han som vann var jävligt snabb, den andra killen hade inte äns fått i sig halva när han som vann var klar x) lite småkul.. Camilla satt även och läste mina sms den jäveln! Imorgon ska jag på stan efter skolan med Sara! får se om man köper något. Skulle vilja köpa hårfärg men om jag ska färga håret så tror jag nog att jag ska göra det hos frissan istället. Menmen efter skolan så drog jag hem, vad annars? Haha jaja när jag kom hem så nördade jag GH på en gång !haha nörd jag har blivit. Spelar bara på hard nu, försöker så gott det går iaf. Man måste ju ta ett steg högre ibland.. Ajja, ska väll snart äta, sen ska jag väll göra nått med Camilla.. Fast måste skriva ut mitt referat skit först.. satans skola, tar kål på än! ajja

Hare bra!!! / Lina

stand with me tonight .

Kommentera inlägget här :