You dismantle me down

Jag är seg på att skriva i bloggen bara att erkänna det nu. Snart är det lov, och det känns ju helt fantastiskt. Ska sova hela dagarna hela veckan lång. Inte göra ett skit.. okej någonting lär jag väll ska göra. Jag vet att jag ska färga håret med Carro i alla fall! hejdåblondie lina!!

Idag är det torsdag.. ehm. Helt vanlig dag. Började klockan 9.20. fick skjuts av mamma till skolan, tur det annars hade jag varit tvungen att kliva upp tidigare för hinna med bussen. Första lektionen hade vi historia, drygt, Anna hade genom gång på Karl den store.. blaa blaa bla.. orkade inte lyssna så mycket. Sen hade vi svenska med kära Sten, vi fick läsa olika texter från 8 olika böcker, sen så skulle vi välja nån av dom böckerna som vi ska läsa. Jag valde en som hette "låt den rätte komma in".. såklart så var det den tjockaste boken också ;S haha. typiskt. Men den verkar bra! Efter svenskan var det lunch.. käkade lite sen så satt man vid NV som vanligt på lunchrasten. Carro fick klåttra lite på mig som vanligt hahah men bara i nacken. Hade även mentorssamling.. men Olle är så snäll så vår mentorssamling är typ bara 5 minuter haha. Efter lunchrasten var det samhälle. hmm då hade vi genomgång på Sveriges grundlagar.. tråkigt.  Och sen när vi fick jobba själva så gick man till biblioteket som vanligt och satt där. Väldigt seeeg dag på skolan idag... efter samhälle hade vi matte. Och jag gjorde några tal sen så läste jag lite ur boken som vi låna på svenska också.. Sen så fick vi även reda på resultatet av Naturkunskapsprovet, jag fick VG och det dög, hade inte förväntat mig mer än så, så ja.  Efter drygmatte hade vi bara en lektion kvar, dryg engelska med drygGyler.. skulle ha ett prov idag, men kan man kalla det prov det vi fick ;S mer som ett glosförhör haha sämst. Men ja efter det slutade vi.. fick man ta motorvägsbussen hem som vanligt. Gick från timrå och hem med Camilla och Åhlund haha. Ingen hockey blev det idag heller.. orkade inte bara.

Fick ju även nya schemat som kommer börja gälla efter lovet. Trodde det skulle bli skitjobbigt schema men inte då.. Haha blev ÄNNU BÄTTRE! enligt det nya schemat kommer jag inte sluta fyra nån dag alls! såå skönt. Schemat man har nu så slutar jag fyra på torsdagar. Glad blev jag.

Imorgon har vi temadag på skolan, vad nu det innebär.. Vet typ bara att alla sp ettor ska se film i skrivsalen.. orka och att Sten sa att vi skulle få fika haha. Slår han om vi inte får det ;O;O;O..

Nej nu orkar jag inte skriva nå mer tror jag, ska typ göra nånting kul.. vad nu det kan vara. Spela lite gh kanske.. god dammit.. måste klara av expert nån gång i livet hahah. ( that's never gonna happen) haha

Chaao / Linaaa

Kommentarer :

#1: Frida

härligt med bättre schema .. vi slutar 4 varje dag nästa period :'o

skriven

Kommentera inlägget här :