My heart is blue for you

Fredag 12 Oktober... DEN 13:de IMORGON ! LYCKA. TIMO IMORGON DÅ.. längtar... fast det ända som är mindre bra är att syrran och dom ska kanske förfesta lite innan och då måste jag sitta och se dum ut x) haha. Pinsamt att man måste gå med hennes kompisar också. Fast iofs så lär jag ju träffa lite folk som jag känner där! Som sagt ser fram emot det.. synd bara att en viss person inte ska dit ;S

Menmen.. Idag började jag 8.10. Idag var jag så modig att jag vågade åka buss till skolan, första gången den här terminen! haha, stort framsteg. Jag som trodde jag skulle hamna på fel buss och shit, men det gick bra. Första två lektionerna var det ARL. Tog en dator och gjorde det vanliga.. älskar dom bärbara datorerna, okej dom är inte så värst snabb men.. hellre en bärbar än en stationär? Iaf jag skrev klart nån artikel och så till tidningen bara.. Sen så sprang jag omkring och letade Ewe på rasten, utan framsteg dock. Ewe var tvungen att skriva ut Camillas rapport till historian som skulle lämnas in idag, så vi dampade omkring och gjorde klart det sista på den. Sen så lunka jag och Sara till svenska. På svenska skulle vi komma på massa slangord... jag och Sara jobbade med Emelie och Linnéa, haha vi var urusla ! Men det var lite småkul.. Även att mongo Sten gav oss ny uppgift som ska lämnas in, skriva en insändare :S tråkigt.. STEN<3, bästa läraren helt klart. haha Menmen, Efter svenska så sprang jag och Sara omkring och letade efter Anna, historia lärarn. Vi skulle lämna in Camillas rapport, eftersom den lilla skitungen är ledig och inte kunde göra det själv.. men ja vi hittade ju Anna tillslut.. så då gick vi och käkade efter det.. HAHA SARA på väg till lunchen "- Han var ju söt" jag "-JAAG VET,JAAAG VET JU DET, *snyft*"
haha såkul.. Jag och Sara hade väldigt roliga och bra samtal idag :D haha sen så ska jag inte gå in på vad vi pratade om, it's a secret! På lunchen satt jag och Sara med Emelie och Linnéa, vi snacka om hur BRA STEN ÄR ;O haha.. Sen efter lunchen så gick vi även med dom till idrotten. Vi skulle skriva in oss på olika aktiviteter till friluftsdagen även, det blev bowling! :) skojigt.. Vi fick typ även göra vad vi ville på idrotten idag så jag, Sara, Emelie och Linnéa gick och pumpade i gymet, haha.

Efter idrotten så gick me and Sara till busshållplatsen i Tallnäs och väntade på 609.. tjattrade lite och så. inget speciellt.. sen så fick man en liten promenad också från OK och hem! Väl hemma så snackade jag med Camilla i telefonen och hörde vad hon hade för sig och så. Sen så satte jag mig här som vanligt :| Och just nu vet jag inte riktigt vad som sker resten av den här dagen, om jag skulle vara med Ewe lr inte.. får se :D hon kan ju vara lite jobbig ibland ;)

Nu orks det inte skrivs nå mer !

Hare bra! / Lina

can't resist you oh no

Kommentera inlägget här :