I hate to live my life

Jag har börjat blivit aktiv på bloggen igen, en klapp för det!! Idag har jag väll mått lite bättre, dagen har varit helt okej förutom morgonen då... men det ska vi inte prata om.
Klev upp halv sju, satte mig i köket och läste dagblade och sundsvallan, orkade inte äta frukost, så sket i det. Sen så borsta man tänderna också, sen så fick jag ett bakslag och hamna på sängen som än liten barnunge. Men man var ju tvungen att göra sig klar för skolan så det vara bara att dra på seriösa minen. sen så platta jag och håret och sånt då.. sen så drog man iväg till der/das/die(?) schule.... tråkigt. Hade dubbeltimme i tyska först av allt, det var drgygt.. hade förhör som gick åt skogen. Och mitt i allt så började brandalarmet tjuta så då vare bara att gå ut och ställa sig och frysa. Menmen, efter tyskan så var det luunch, åt nån enstaka köttbulle, fick inte i mig mer än så.. På lunchrasten skulle sara och camilla spela biljard, camilla var förövrigt sämst så då fick jag ta över och vann hela skiten :) haha. Sen efter rasten var det tråkiga historia, hade ingen lärare så då var det bara att göra vad man ville typ :D satt på lunar och snokade runt^^ väldigt intressant må jag säga. Menmen efter historian var det matteee, gjorde kanske 10 tal eller nått sen blev jag less och satt bara och lallade på med camilla mp3, men det var inge roligt att lyssna på den för hon hade bara sega, deprimerande ballader....  Har matte prov nästa vecka även, gosh! och naturprov :| orkar inte. Menmen efter mattten slänge man sig upp på moppen och körde hem i snigelfart d.v.s. 50 km/h haha :p  Väl hemma så skrev jag klart mitt svenska referat och lyssnade på Winnerbäck skivan på högvolym, love that. Sen så började jag även skriva lite på tyska inlämnings grejjen också.. Sen så orkade jag inte plugga mer så då började jag nörda GUITARHERO istället, förjävla roligt spel. Men det är roligare att spela det om man är fler än att sitta själv... menmen Sen så vare middag, åt litegranna var inte på mathumör direkt, hehe. Sen nörda jag lite till på gh :D wiiie.. sen så skulle mamma till elgiganten och köpa bläckpatron till datorn så då följde jag med i brist på annat.. Haha slutade med att jag stod och spelade GH där med x) fast det var xbox gh, lite annorlunda gittarr må jag säga. Sen så åkte vi hem igen. och sen dess har jag suttit här kan man ju säga..

Jag har även kommit fram till att jag ska färga håret! Mörkbrunt/rött, favorit i repris ! :D men den hårfärgen är saknad, jag tycker också att jag passade ganska bra i den^^ haha egon.

Jag lääängtar även som ett as till 13 Oktober. Timo, the one! ska spela då juuu, helsikke vad kul det ska bli
Nu förtiden har man ju inte mkt annat att se fram emot såå....

Nä nu kommer jag inte på något mer att skriva.
Ha det bra! / Lina

I'll be missing you, I hope you know that.

Kommentera inlägget här :