I finally had enough

SÖÖNDAG.

Kan ju berätta lite om helgen först och främst. I fredags efter skolan så gjorde jag inget speciellt, på kvällen körde jag och Camilla lite moppe, det var inte så värst kul... Sen igår, lördag. Så vaknade jag typ halv 11 skulle jag tro, satt vid datorn fram till 1 lr något i den stilen. Camilla och jag skulle på hockeyn och vid 2 började jag ringa henne men ingen som svara så jag fick lite hets. Vid halv 3 ungefär så ringer hon och säger att hon nyss kommit från ikea så, det blev stress stress.. Hon kommer och plockar upp mig på moppen sen drar vi iväg till E.on arena ;) haha. Camilla tog en liten genväg så hon skulle slippa hamna i bilkö så hon körde igenom tallnäs och sen på nån gångväg där det var fullt med folk så hon fick vejja och massa, pinsamt. Men vi kom ju in tillslut, någon hyffsad plats fick vi inte i början.. Men efter ett tag såg vi en liten lucka där vi fick plats, bredvid Sara, trevlans. I period pausen köpte vi chokladbollar, gott! Timrå vann iaf med 3-2 tjugo sekunder in i förlägningen, så det var snabba ryck. Camilla som har sämst lokalsinne tog det hundra år för innan hon hitta vägen hem, haha. Väl hemma så käkade man lite hemmagjord pizza gott och tittade lite på bolibompa hahaha. Sen så satte jag mig vid datorn igen, sen senare kom Camilla och då tvingade hon mig att ladda ner fucking åmål (sämst film) den har ju typ alla sett? men inte camilla ^o) haha så då såg vi den sen så hade vi skit tråkigt ett tag och visste inte vad vi skulle göra så då stod vi bara på mitt rum och sminkade oss för ingenting. Sen kom Camilla på den "bra" idén att vi kunde snacka med André och fråga om vi fick åka lite bil med han, eftersom han nyss klarat körkortet. ehum... så ja då gjorde vi det... tyvärr x) haha.. Men vi började gå ner till Timrå så han kunde hämta oss där, så vid statoil ungerfär plockade han upp oss.. very funny..... ornot.. åkte omkring lite överallt.. mobboandré, han kan ta sig nånstans! Sen vid halv 12 typ släppte han av oss vid ewe så gick jag och Camilla in till henne och snackade lite ;) huhu. Ewe got som fun i helgen. haha. sen så kollade vi även på disturbia, den är så bra. Sen var klockan 1 och jag och Camilla skulle gå hem , kallt och jobbigt. Men Camilla ringde André så han skjutsade hem oss haha. Men det var ju snällt iaf^^ Gick och la mig så fort jag kom hem, lyssnade på ipoden lite först bara. Sen idag vaknade jag halv 12 ungefär, lite tidigare kanske. Skulle äta pizza från igår men då hade Elin tagit det sista goda delen, så då fick jag damp och gick och la mig i sängen igen haha. Sen kom mamma in och frågade om jag inte skulle äta nån frukost.. Men icke, fanns ju inget gott... Sen så gjorde hon nån soppa och frågade om jag skulle ha men jag sa typ att jag hade ätit en macka... ehum.

Idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt, Camilla kanske kommer snart. Hennes dator kollapsade igår så då måste ju hon såklart använda min :O Jag har även beställt linser idag, så fiiina :) klarblåa, har alltid velat ha blåa ögon!

Men nu tänker jag inte skriva mer. så
Hare bra ! / Lina

Kommentera inlägget här :