You kiss every man while you still can, like a lady

Lördag, eller ska jag säga söndag. Klockan är ju över midnatt så. Jag är trött som en gris och vill sova men ändå så sitter jag här, patetiskt! Idag vaknade jag 11 ungefär, klev upp satte mig här, duschade och fixade lite sen drog jag till birsta ´med mamma och syster. Köpte farsdagspresent till pappsi och vita benvärmare haha,  hatar egentligen såna men vafan. Kom sedan hem, käkade och lite sånt. sen drog jag till camilla, trevligttrevligt. Vi slogs inne på Camillas rum det var roligt. Sen så lyssnade vi på A-teens hahahaha. Sen så fick vi skjuts av Martina till ica, så feta som vi är så gick vi in och köpte lite gotta. Sen började vi vandra mot Ewes place. Väl där så satt vi och dryga på lite sen fick vi dampa bort till shell så ewe skulle hinna köpa godis haha. Hon är också fet! haha. Sen så gick vi runt och kikade på alla "fina" hus i sörberge trakterna hahaha. Sen gick vi in till ewe igen.Satt där och dryga på lite till, sen kom André och skjutsade hem mig och Camilla. Och sen dess har jag suttit här. Det där var alltså min dag väldigt väldigt förkortad. Eftersom jag är så pass trött så orkar jag inte skriva nå detaljer!

GODNATTTT!

I wanna be your giiirlfriend!

Kommentera inlägget här :