Det krävs en idiot som jag att sumpa något sånt här

I wanna put on a tight skirt, and flirt with a stranger.
.image2
Nu var det sådär jätte länge sedan som jag skrev, tiden går fort. Jag har
liksom bara glömt bort att skriva. Det har ju hänt lite sen sist man skrev också
t.ex. så är det så gott som vår nu. Det är ju bara för härligt. Moppen får se dagens
ljus igen. Blir så jävla glad när det är så underbart härligt väder, allt känns så lätt
alla bekymmer känns som bortblåsta med vinden. Sommaren är på ingång nu!

Sommaren är ju bra speciell den. När man va liten så va sommaren bästa tiden
på året. Sommarlovet va det bästa man visste. Visst är det nog så nu också. Men
sommaren kräver mer av en nu när man börjar bli äldre än när man var en liten
snorunge. Nu är det inte bara lata dagar längre. Nu tvingas man av föräldrarna att
söka sommarjobb, eller tvingas och tvingas. Man vill det nog själv också, vad gör
man inte för pengar? Allt handlar ju om pengar.

Imorse när jag vaknade så var det minusgrader ute. Okej det var kanske bara -1.
Men iaf, jag och Camilla hade planerat att ta mopparna till skolan idag, men jag
skippade det, kände inte för att frysa arslet av mig när jag skulle åka till skolan.
Så det blev att man tog gambussen istället. Första lektion hade jag tyska, satt
och gjorde några uppgifter bara, inget speciellt. Hade sedan slöjd. Det går
verkligen inte framåt för mig där inte. Jag hann bara klippa ut mallarna till tröjan
som jag ska göra och välja tyg. Vi har bara 5 slöjdlektioner kvar även, så tiden lär
inte räcka till. Efter slöjden var det svenska, där fortsatte man med att skriva CV
som jag även tycker är skitsvårt därför att man måste skriva så mycket om sig
själv. Men jag vet inte hur jag är som person, jag kommer inte på några posetiva
saker om mig själv iaf, så jag satt och hittade på massa saker. Efter svenskan var
det lunch. Jag och Camilla skyndade som fan upp till lunchen och slänge i oss maten.
Sedan sprang vi ner lika fort igen. Camilla skulle skjutsa hem mig så jag kunde ta
moppen, för hon blev så sur när jag inte hade tagit den imorse. Sprang runt och letade
någon man kunde låna hjälm av, fick låna Åhlunds. Efter att jag hoppat upp på min egen
moppe så körde vi tillbaka till skolan, plockade upp Ewe och körde en liten sväng på "byn".
Sedan vare att dra tillbaka till skolan igen, för att ha matte lektion! Trist, jag fick tillbaka
min diagnos, alla rätt! Vad duktig jag kände mig för en gångs skull. Bara en diagnos men
ändå. Jobbade på ganska bra på matten idag även. Efter matten vare dags för sista lektionen
engelska. Jag började skriva en recension på Harry Potter och de vises sten. Ja det var väll allt.
Åkte sedan hem, satte mig här och skrev en sommarjobbsansökan till oskarssurströmming.
Har sökt tre sommarjobb, vill söka mer! Jag blir dåligt less om jag inte får något.
Men käkade vi 5 och så, sen efter 6 någon gång så tog jag och Camilla en sväng med
mopparna. Det var skoj, kändes skönt att äntligen få köra vart man vill. Nu när man
kör lagligt. Behöver inte oroa mig när jag ser snuten längre. Kommer ihåg i sommras när man
körden, hjärtat tog ett skutt så fort man såg polisbilarna. Men det var då det.

Just nu sitter jag bara här och små äter lite choklad och lyssnar på musik.
Imorgon äre fredag, segfredag. Det är lite halvdrygt att man måste behöva gå till halv 3 sista skoldagen
i veckan. Menmen, man överlever det. Vidare i helgen ska jag nog bara vara med Anton och mysa, slappt!
Nej nu börjar jag få träningsvärk i fingrarna, på återseende!

Anton - Jag älskar dig.

Thanks for the memories.

Kommentera inlägget här :